W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 roku (dalej: RODO) dbając o bezpieczeństwo przetwarzania Państwa
danych osobowych, pragniemy Państwa poinformować o kilku, niezmiernie
istotnych kwestiach. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi
informacjami, a w przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych są wspólnicy spółki cywilnej AUTO MARLON SERWIS z siedzibą w 38-200 Jasło, ul. Jana Pawła II nr 28, NIP: 6852325121, REGON: 180937780 – Rafał Balwierz (NIP: 6851700249, REGON: 371031177), Wojciech Dobosz (NIP: 6851048530, REGON: 370270603) - (dalej: Firma).
Z Administratorem Danych Osobowych można się kontaktować: osobiście, pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Firmy, telefonicznie pod nr 13 448 00 03 (fax 13 448 00 03).
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych należy się
kontaktować osobiście, telefonicznie pod nr 13 448 00 03 (fax 13 448 00 03),
pisemnie na adres siedziby Administratora.
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji świadczonych przez Firmę usług handlowych, nawiązywania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem a naszą Firmą, przeprowadzania analiz handlowych, dochodzenia ewentualnych roszczeń, a także realizowania wiążących Państwa z Firmą umów i porozumień.
W związku z tym, informujemy, iż będziemy przetwarzać Państwa dane
identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.
Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej.
a. W przypadku realizowania wiążących Państwa z Firmą umów i porozumień,
dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ich postanowień;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. b)
RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub art. 6
ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora;
b. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu dochodzenia ewentualnych
roszczeń w ramach prowadzonej przez Firmę działalności gospodarczej;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. b)
RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub art. 6
ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
c. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawno –
podatkowych w związku z prowadzoną przez Firmę działalnością gospodarczą;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. b)
RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, art. 6 ust.1
lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora lub art. 6
ust. 1 lit. c) RODO, czyli wypełnienie obowiązku prawnego, który ciąży na
Administratorze.
d. Dane osobowe mogą być przetwarzane w calach statystycznych i analiz,
których wynikiem nie są dane osobowe i wynik ten nie służy za podstawę
podejmowania decyzji dotyczących konkretnej osoby fizycznej;
– podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. f)
RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
e. Dane osobowe mogą być także przetwarzane w innych, prawnie uzasadnionych
celach związanych z prowadzeniem przez Firmę działalności gospodarczej, w
tym w przypadku nawiązywania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy
Państwem a naszą Firmą, przeprowadzania analiz handlowych, wymiany
informacji dotyczących świadczonych usług;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. f)
RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
4. Czy dane osobowe są/ będą przetwarzane jeszcze w jakiś inny sposób?
Jako podmiot gospodarczy, prowadzący działalność usługową dbamy o poufność Państwa danych. Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji naszej firmy – np. w zakresie infrastruktury informatycznej czy bieżących spraw dotyczących naszej działalności jako przedsiębiorca – Państwa dane osobowe mogą być przekazywane, tj. ujawnione lub udostępniane - następującym kategoriom odbiorców:
a. naszym pracownikom, współpracownikom, którzy współpracują z nami przy
wspólnych realizacjach celów wskazanych w punkcie 3;
b. innym podmiotom gospodarczym współpracującym z Firmą przy realizacji
usług;
c. dostawcom usług zaopatrującym Firmę w rozwiązania techniczne,
informatyczne oraz organizacyjne umożliwiające świadczenie usług przez
Firmę oraz zarządzaniem naszą Firmą (w szczególności mowa o dostawcach
usług teleinformatycznych, firmach kurierskich i pocztowych)
d. dostawcom usług prawnych i doradczych, w tym wspierających Firmę w
dochodzeniu ewentualnych roszczeń (np. kancelarie prawne);
- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest w tym przypadku art.
6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora;
Pragniemy poinformować, iż podmioty, które na zlecenie Firmy dokonują
przetwarzania danych osobowych działają na mocy i w oparciu umowy
powierzenia (zgodnie z art. 28 RODO), bądź też w oparciu o złożone
oświadczenia o zachowaniu poufności.
Administrator Danych Osobowych informuje, iż nie przetwarza Państwa danych
osobowych w oparciu o zautomatyzowany sposób podejmowania decyzji, w tym
nie dokonuje ich profilowania.
5. Skąd posiadamy Państwa dane osobowe?
Dane osobowe otrzymaliśmy od Państwa podczas nawiązania lub w trakcie współpracy, ze stron internetowych oraz dostępnych komercyjnych baz danych na rynku.
Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w pkt 3 celów:
a) w zakresie realizacji postanowień zawartych w umowie lub porozumieniu –
przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy, nie
dłużej jednak niż przez okres 10 lat od dnia zakończenia obowiązywania
umowy lub porozumienia,
b) w celu dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy lub w związku
z przysługującymi nam prawami, nie dłużej jednak niż 5 lat od upływu okresu
przedawnienia roszczeń,
c) w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w
szczególności podatkowych i rachunkowych, nie dłużej jednak niż przez okres
10 lat,
d) w celach statystycznych i archiwizacyjnych, nie dłużej jednak niż przez
okres 10 lat,
e) w celach innych niż wyżej wymienione, prawnie uzasadnionych, związanych
z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Firmę, nie dłużej jednak niż
przez okres 10 lat.
Po upływie ww. okresów Państwa dane zostaną usunięte lub poddane
anonimizacji.
W związku z przetwarzaniem przez Firmę Państwa danych osobowych – mają Państwo prawo:
- dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania,
- żądania usunięcia danych osobowych,
- żądania ograniczenia ich przetwarzania,
- żądania ich przenoszenia, a także
- do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych i
- do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku uznania, że dane są przetwarzane z naruszeniem unijnych i polskich przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
Z powyższych uprawnień mogą Państwo skorzystać kontaktując się z Administratorem Danych Osobowych: pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Firmy, telefonicznie pod nr 13 448 00 03 (fax 13 448 00 03)